Leave right now ?!?!

Hello fellos! Läget? Hoppas ni mår lika bra som jag :D. Just nu är jag hemma, kom nyss från praktiken, varit där igår, idag och ska dit imorgon. Helt okej, får skylla sig själv när man missar timmar. Nu i vilket fall måste jag duscha, snart kommer Danny hit en sväng, får se vad kvällen bjuder på. Känner för hemmakväll med mys, och det ska de bli.

Har köpt en del kläder, skor och smycken på senaste som jag inte visat er, ska visa er när jag får tid att ta bilder på det!




Alla har haft denna känslan, jag tror jag har den känslan för i prencip f*n ta mig allt!
Men vad gör man inte ;) ?!


Imorgon blir det helkropps massage, har längtat heeela veckan vill jag lova, ska bli härligt <3






Puss på er och trevlig helg. Älska fredagar! wiho

Kommentarer
Postat av: Johan

ska bli härligt :D

2010-05-07 @ 19:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0