HAHA, ännu en rolig en


Helt seriöst, vad är det med killar och min facebookchatt denna veckan?



Läs om ni orkar, det är kul.



Kolla in hans kommentarer då!

Christoffer
Läget?
14:33Linn
bra
sj
16:31Christoffer
Okej, jo bra men sliten
16:31Linn
ok
16:32Christoffer
Oj kul svar :):)
16:32Linn
if you say so.
16:33Christoffer
Vad är ditt problem???
16:34Linn
jag har inga problem... så vet inte var du fått de ifrån
16:34Christoffer
Din attityd
16:34Linn
inte mitt problem
ditt kanske.. men inte mitt.
16:35Christoffer
Ehm det är du som har den oförståliga attityden inte jag
Jag är aldrig kaxig mot folk
16:35Linn
inte jag heller
16:36Christoffer
Orka att du håller på med mig utan någon som helst anledning.
Ha en bra dag
Förlåt för att jag försöker prata lite med dig
16:36Linn
varför vill du snacka med mej?
jag håller inte på
ger dej bara svar på tal
16:43Christoffer
Vi har känt varandra ett tag, eller glömt de?
16:43Linn
eeh, okej.
så de är anledningen?
har du glömt alla taskiga saker du vräkt ur dig?
16:45Christoffer
Som jag vräkt ur mig? Var det inte tvärtom? Jag minns att jag fick ta en del skit för att jag gillade dig :s
16:45Linn
fick ta en hel del skit, skojar du?
jag har inte sagt ett taskigt ord till dej
16:46Christoffer
Nej? Jaså har du inte?
16:46Linn
bara sanning och saker jag kännt
inget taskigt
där är vi olika som tusan
16:48Christoffer
Där är vi olika? Vad jag vet så har jag oxå sagt vad jag känt. Vilket var att jag gillade dig. Men då kom den så kallade kniven fram, eller i ditt fall var se rakbladet.
16:49Linn
du skrev att jag var en självisk, egotrippad bitch och diva som inte tänker på någon annan än mig själv och mitt utnseénde och att du inte fattade hur jag kunde ha vänner
något i klass med det lovar jag att jag inte sagt till dej
16:54Christoffer
Aa saker man säger när man blir tokdissad och ignorerad..
16:54Linn
nej, det är inte saker man säger
och bara för jag inte ville ha något med dej ger de icke dej rätt att prata så till mig
ingen pratar så till mig.
och så är det med det.
en gång är ingen gång, men 2 gånger är en gång för mkt.
16:56Christoffer
Ok. Jag fattade dock aldrig varför jag fick dissen flera gånger om. Inget som skiljer mig från dom killarna du träffat/träffar.
16:56Linn
hmm, jo
17:01Christoffer är inte inloggad.



Vi fortsätter.
17:16Christoffer
Okej!
Okej.
17:17
Linn
har förberett ett asnice blogginlägg om detta så du vet, om det är okej för herrn och han kan stå för vad han sagt?

17:18
Christoffer
Hm det är inte okej nej? Detta är mellan oss
17:19Linn
ledsen att göra dej besviken då.
17:20
Christoffer
Visst lägg du ut det och det blir en anmälan. Man har ingen rätt att lägga ut saker om folk på nätet utan personens tillåtelse.
17:21
Christoffer
Och vad är det du ska lägga ut? Att jag är minst lika bra som dom killarna du träffar? Aa det står jag absolut för
17:23Linn
för det första så träffar jag inte "killar". För det andra, dem jag träffat känner inte du och kan därmed inte yttra dig om saken. För det tredje har ingen av de killarna jag träffat kallat mig för kall, egotrippad och elak bitch rakt i mitt ansikte, helt utan anledning. Så för det fjärde, du är inte i närheten av vissa av dem jag träffat.



Sorry Christoffer, men det var bara för kul för att inte visa mina bloggläsare lite vardagsdrama. Du är inte mycket att visa respekt efter vad du sagt till mig och efter vilken dålig respekt och lojalitet du haft gentemot mig så lägger ingen vikt i ditt parti här.




Puss

Kommentarer
Postat av: Dennis

Så jävla bra !

2010-03-18 @ 21:54:32
Postat av: Cim

"16:49Linn

du skrev att jag var en självisk, egotrippad bitch och diva som inte tänker på någon annan än mig själv och mitt utnseénde..."

kan hålla med honom om en sak på det han sa till dig och det är att du tänker bara på ditt utseénde .. har nämligen hört att du kan sitta i flera timmar och säga hur fin näsa du har osv.. inget fel med det man ska ju ha självförtroende absolut tycker bara man ska stå för det ;) , väldigt bra blogg annars tycker det är roligt att läsa :D

2010-03-19 @ 01:37:30
Postat av: Linn

Cim, du är någon som verkligen inte känner mig...

2010-03-19 @ 08:11:14
URL: http://theendlessstory.blogg.se/
Postat av: Tee

haha frustrerad kille..

ha det fint!

2010-03-19 @ 17:54:08
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Challe

Hahah du är skön som lägger upp det på bloggen Linnsan, jag gillart;D Känner dock att jag har alldeles för mycket fritid som sitter och läser

2010-03-21 @ 19:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0