Ice, ice baby..

Hej mina kära. Lagt bloggen på is ett tag, som ni märkt, ändå är ni inne och kollar och klickar mer än en gång var dag. Gillar er! <3

Det har väll inte hänt så himla mycket sen sist, det vanliga pluss en körtelfeber. Igen, ja ni läste rätt. Körtelfeber som man endast kan ha en gång har jag nu haft två gånger. Jag och min vanliga tur ?!

Studentveckan har inte varit jätte hektisk för min del faktiskt, varit på några studentskivor och sådär såklart. Igår var det min kusins studentskiva, det va lyckat. Stort grattis gumman (och alla andra lyckliga studenter). Önskar er lycka till i livet och allt det där men är mest avundsjuk att ni äntligen är klara med skolan medans jag har ett år kvar.





Outfiten för gårdagen.

Puss och kram på er, lovar att uppdatera er oftare. Känner mig taggad faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så porrig babe

2010-06-13 @ 17:02:38
Postat av: Anonym

hot mama

2010-06-16 @ 20:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0