Vovvmardröm, kusinfödelsedag, tandläkarebesök,

Min älskade älskade vovve hade sin första mardröm inatt. Stackare, usch, de va nt kul, hon gnällde och gnällde, lät som någon plågade henne, och hon sprattlade jävlar i de. Fick henne att lugna sig genom att klappa henne över huvudet och på magen, pussa hennes lurviga öron och säga "schhhh, schhhhh såja". Hon är verkligen min lillla bebis. Sen somnade vi om och sov som prinsessor resten av morgonen.

Ställt klockan på 8 för att jag skulle ta bussen till skolan 09.07. Men så kom jag smartas Linn Torstensson på att jag ska till tandläkaren tjugo över elva så de är inte lönt att flänga fram och tillbaka till skolan för 30 minuters undervisning. Så jag fick ett tillfälle att skiva till er mina kära, dricka en kopp kaffe i lugn och ro och ska snart klä på mig och gå en långrunda med Klara i denna underbara vinterdag, med en minusgrad, strålande sol, klarblå himmel och ganska vindstilla. OHYES vad jag och klara kommer mysa på vår runda!

Tänkte även tillägna mina käraste kusiner en tanke och ett telefonsamtal lite senare. Dem fyller 5 ÅR idag, så fort tiden går! Dem är världens underbaraste även dem kan vara pain in my aunts but sometimes! haha. Så stort grattis på födelsedagen små vilddjur. Kusinen tänker på er, saknar er och älskar er!

Här lite bilder på dem!






Ha en bra dag, önska mig lycka till hos tandläkaren för nu sticker jag ut på en mysrunda med Klara

Chiiciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0