Praktik

Tjohopp allesammans, partypeople, hemmamysfolk, stockholmare, skåningar och alla andra! Har ni haft en bra dag? Vad har ni gjort, peppat inför kvällen bravader, eller sett fram emot en härlig hemmakväll med let's dance som roar er? Själv vaknade jag av att pappa hämtade Klara för att mysa med henne till morgonnyheterna, haha, gosungar. Sedan fick han äran att köra min feta röv till praktiken, där jag varit fram till nu. Ganska jobbigt att vara där idag om jag ska vara ärlig, alltid trevligt. Men min huvudvärk spökar som bara den och gör mig allmänt "ååååh", eller hur jag ska uttrycka det. Så börjar ju min handledare, Lisbeth och Susanne dividera i varför. Precis som jag inte haft utredning till och från över det i nu 10 år?

Vi kom iaf fram till, eller dem kom fram till, att jag måste lära mig säga nej, så jag inte har för mycket över mig. Någon mer som känner igen sig? Jag har skola, plugg, jobb, träning, teckna, klippa på fritiden, vänner.. Ser ni, jag skrev vänner sist? Dem måste in på andra plats, första i nöd, always. Prioriterar inte mina aktiviteter som jag egentligen vill, bara blivit så. Men det är ju inte så att jag kan bortprioritera något? Vad skulle det vara liksom, älskar mina hobbys, mina vänner och min träning. Jobbet på online och skolan behöver jag.. så thats a bitch.

På min lunch idag var jag och handlade en topp och en kavajliknande topp på Humana, en guldgruva för secondhand-lovers som mig. Kolla in affären, på Bankgatan i Lund. Starkt rekomenderad. Slänger upp bilder på plaggen snart!



Dagens outfit



Nu ikväll ska vi ha 21 års kalas för Robin! Grattis i efterskott käraste bror. Släkt kommer hit, ska bli kul. Lite jobbigt med småungar med min huvudvärk dock.


Ha en superbra helg allesammans, tänker på er!

Pussar och kramar från Linnsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0