Natt, dag..

Hejsan allesammans, sorry för den dåliga uppdateringen idag, men har inte haft tid, ork, möjlghet eller lust. Men nu ska jag minsann uppdatera!

Natten var den hemskate natten på väldigt länge. Gick och la mig sådär runt 12, klockan blev mer o mer, timme efter timme. Ångesten över plugget bara ökade, kunde inte somna så ringde mamma, ännu mer ångest, började gråta (pms). Så när jag la där klockan 2 på natten och snyfta kommer Klara helt förtvivlad och pussar och pussar och pussar mig tills jag istället börjar skratta.Inte nog med detta hon nöjer sig inte med att ligga vid mitt bröst på sidan av mig l, nej, hon ska upp på mig, ligga med sitt huvud på mitt huvud. Fick säga till henne att: Klara, tyvärr det hjälper inte!! haha. Så ringer jag Jennie, gråter, hon får mig att lugna ner mig och lägga mig igen. Kan fortfarande inte sova. Klockan blir 04.00, fortfarande ingen sömn så går upp klär på mig, tar med mig hunden på en timmes runda. Kan ju berätta det att ingen är ute 4 på morgonen en torsdagsmorgon, inte en själ mer än en sömnlös Linn Torstensson och en alltid lika glad vovvsing. Väl hemma igen kryper jag till kojs till min favoritfilm notting hill, sen när den är slut va de dax att kliva upp och åka till skolan.

Sen va de skola efter det stack jag till nova, köpte 3 par tights. Gick även in på panduro för att fixa lite kedjor, kan man alltig hitta på något kul med. Använda för att piffa upp skor, jackor, kavajer, tröjor, väskor.. you name it. Kan visa några praktexempel när jag fixat det ;)


Från vänster: Gina Tricot 199, HM 149, Vila 200


Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Jennie

Du kan ringa mig 24/7. Vilken tid som helst på dygnet raring. Leginsen i mitten var ursnygga! :)Love u!

2010-02-11 @ 20:41:52
URL: http://seethelight.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar dig !

2010-02-11 @ 22:01:27
URL: http://theendlessstory.blogg.se/
Postat av: becca

vad fina de från h&m var :)

2010-02-11 @ 22:14:03
URL: http://risellskaan.blogg.se/
Postat av: Johan

visst gillar jag tightsen, men kolla in dem benen, dem hittar man inte att köpa.. ;)

2010-02-11 @ 23:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0