Beslutsångest

Dagen har bjudit på praktik, trevliga människor och lite shopping. Var på praktiken till ungefär halv 6, sen gick jag till Java- tehandel och köpte ett te jag blivit tipsad om, rabarber och grädde, asnice. Gick till dressman, hittade hängslen som jag letat efter, beslutsångest vilka jag skulle ha men blev helsvarta, kanon!

Nu har jag beslutsångest över kvällen, det väger mellan utgång med Jennie och folk hon känner, hemmakväll med mig själv, eller bowling med Wendela och folk hon känner. Har fortfarande lite feber så hemmakväll lockar, ska jag förfesta känner jag mer för att dra ut än att bowla. Men det är kul att bowla och halvt bestämde de först.. DILEMMA? Japp, alltid.

Hoppas ni får en bra kväll.
Uppdaterar er när jag får möjlighet. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0