Back to school

Så, onsdag, en helt vanlig onsdag... Jag mår bra, av med febern, fortfarande förkyld med en envis hosta dock. Tänker inte fråga hur det är med er för jag får aldrig några svar ändå och dem som jag verkligen undrar hur dem mår, frågar jag personligen. Men hoppas på att ni alla mår bra såklart! haha.

Nu är jag i skolan, nyss haft håruppsättning, loops, det är kul. Fick MVG på den också. Fick samlat betygsdokument idag också.. ser hyffsat ut, skulle vilja byta ut alla VG mot MVG men har inte varit tillräkligt närvarande och duktig så har mig själv att skylla, i nästan alla fall. i alla fall. Det lät konstigt. Aja, det är övervägande MVG och inte ett enda IG eller G så jag får väll vara nöjd. Men det vet dem som känner mig att det blir jag aldrig.

Dagen bjuder väll på skola till klockan 4, sen ska jag skriva mitt idrottsarbete, om jag hinner så ska jag till gymmet innan Niklas kommer ikväll också. Egentligen lika bra att jag håller mig därifrån innan jag är helt frisk. Men saknar att träna.

Men men, nu ska jag tillbaka till lektionen.. Ha en härlig dag.


Kramar ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0