Det löser sig alltid

Kära läsare!! Måndag, ny vecka, nystart, nya mål och ny inställning!

Nu är det ut med det gamla och in med det nya som gäller! Stenhårt. Imorgon börjar allvaret med skola, träning, kost och livsnjutning igen. Verkligen jätte skön känsla jag har just nu.

Det kommer inte bli 4 tokträningstimmar om dagen och stenhård diet, nej nej! Utan 1-2 timmars träning på gymmet 6 dagar i veckan, på med löparskorna och ut i det sköna vårvädret minst 3 gånger i veckan. Dra ner på kolhydraterna till samma nivå som innan. (Slarvat nu i 2 veckors tid) men har varit sjuk så inte så mycket att be för. Lagt på mig ett par kilo som ska jobbas bort så jag blir nöjd igen.

Har även bestämmt mig för att köpa inlines så jag kan få ännu mer variation i min träning!


Puss på det! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0