Idol, godis och en David

Hej bloggen. Dåligt med uppdateringar idag men fy vilken huvudvärk jag har haft. I och med det så har det inte hänt så mycket idag, inte sovit något med legat i sängen en del, kollat film, tv och serier. Var på agility banan och tränade lite med Klara. Vi har nyss börjat men hon är ändå duktig. Det är skit kul, längtar tills hon är grym.

Ikväll har jag bara tagit det lugnt med David, vi har gått en sväng med hunden, kollat idol och klippt honom. Han är en av mina modeller till modevisningen i december. Avslöjar inget än, men kommer vara coolt!



David är en barndomskompis, stod bredvid honom idag och tänkte shit vad han har växt, han är sjukt lång. Det slog mig plötsligt att vi ändå har vuxit, blivit stora, snart vuxna människor med ansvar. Sjukt, vi var nyss 4 år, livfulla och ovetande. Grymt! :D


Hoppas ni haft en bra fredag och trevlig lov på alla er som har de denna veckan.
Kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0