Antag att du är en idiot.

...Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig.


Tjooo peeps! Dagen började ju bra
, not. Vaknade av bon jovi som vanligt, snoosade ett tag med bankande huvudvärk, tog mig upp, proppa i mig 2 ägg, en kopp kaffe och 2 knäckemackor med keso. Fortfarande bankande huvudvärk begav jag mig med mitt mumsiga te till bussen, förbi byggarna, eller vad dem är som fixar vägen utanför oss, sa godmorgon och fick information om hur jag skulle ta mig förbi idag. En av dem har börjat flörta med mig, hahaha, kan dem inte bli klara där någongång?? What ever, väl framme i skolan är ingen här (?!?!?!??!) så ringer Anlinna och "nää Linn, vi börjar inte förens en timme". Okej, visst älskar man information, alla hade uppfattat de utom jag visserligen. Hatar när man går upp för tidigt. Men han skriva till er guys i alla fall.


Puss på er och ha en superdunderdag!

Kommentarer
Postat av: Johan

klockrent citat babe ;)

2010-05-05 @ 17:05:15
Postat av: L

Byggarbetaren raggar på alla.... :S

2010-05-07 @ 20:41:03
Postat av: Anonym

läcker blogg bruden:D

2010-05-07 @ 21:09:54
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0