What a feeling, wooohoo

Godkväll allesammans!

Tänkte berätta lite om min dag för dem som vill läsa.

Skola och kundmottagning till ungefär 4, jag färgade mina ögonfransar, klippte en gammal, jättesöt dam. Hon blev så supernöjd, alltid kul. Köpte även cerum droppar och leave in spray! Efter det kom jag hem, skrev om instuderingsfrågorna så lilla Linnsan förstår och det tog lång tid vill jag lova. Efter detta stack jag ner och sola, fick stå i kö i en halvtimme, superkul?! NEJ. Drog till gymmet, missade Jennie precis :( , körde en halvtimme på löpbandet och sen tränade jag magen litegrann. Gick väldigt bra idag faktiskt.

Jag och Jennie skulle komma igång så himla grymt med träningen tillsammans denna vecka, men känns som vi har våra schema och de går inte alltid att pussla som man vill. Men jag har iaf tänkt ut en Jennie och Linn super power dag på onsdag, ska ringa henne och se om hon är med på mina noter snart!

Nu har jag iaf kommit hem från gymmet, duschat och gjort mig en stor kopp Lust och fägring te, igång med pluggandet för att sedan avsluta kvällen med lite Linnvelling! ;)



Nattinatti


Kommentarer
Postat av: Jennie

It´s gonna be nice hunni!

2010-03-01 @ 23:59:55
URL: http://seethelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0