PMS, Prästkund, Pliktverket,

Ja, ni ska få veta vad jag menar!

P1. Fick världens mensvärk vid halv 12 idag i skolan, skojar inte, kunde inte stå rakt på hela eftermiddagen, så va det så passande kundmottagning klockan 13.15, superskoj när man inte ens kan stå rakt och ännu mindre fokusera sig. I vilket fall kom min kund, försenad, så fick be henne om ursäkt för att jag inte kunde stå normalt och förklarade att jag hade värk i magen. Fick iaf henne fin och klar i hyfsad tid.
P2. Kunden var präst så i 2 timmar snackade vi prästgrejer, mohihi. Linnsan kan om hon vill!

P3. Väl hemma vid 5 tiden hade jag fått ett brev från pliktverket. "Pliktverket kallar dig till antagningsprövning vid Regionkontor Kristianstad, Ö Kaserng 3. Antagningsprövningen pågår under en dag. Du ska vara på plats senast kl 08.00 den 22 april 2010." Självfallet på min 18års dag!???! Kanonkul!


Nu är jag iaf hemma från gymmet. det blev ett kanonpass med 40 minuter på löpbandet och så tränade jag rumpa och lår, träningsvärk väntar på mig inom de närmsta dagarna! Var även nyss ute med vovvsingen på en timmes runda.





Tänkte jag skulle sammanfatta vad jag äter och hur jag tränar om dagarna. Ni kan lika gärna få vara med på det.

Dagens intag:

Två koppar kaffe
Två koppar te
En smoothie (annanas, mango, kiwi, yoghurt, havregyn, ägg, linfrö)
2 äpple
En liten bit fisk och sallad
6 riskakor med ost eller kalkon
3 digestive



Nanna sött mina vänner!


Kommentarer
Postat av: tee

tiderna för kosten samt träningen hade varit intressant.. i övrigt ser jag att du har fått in mycket nyttigheter! bra jobbat!

2010-03-23 @ 01:00:34
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tycker du ska ringa till pliktverket och ändra dag (om du inte redan själv tänkt på det såklart) :)

2010-03-23 @ 01:28:43
URL: http://nathalielinden.blogg.se/
Postat av: Gustav

Du är duktig limpa ;)

2010-03-23 @ 09:38:48
URL: http://gustavbonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0