Påsklov, ohhyeees!

Hej hej. Nu sitter jag hos min moster Eva, har nyss fikat och snackat ett tag. Ska väll snart in till Kävlinge och hämta mina busiga kusiner för lite lek och klippning.

Kan berätta för er att nattens sömn har varit värdelös, sovit till och från, vaknade med värsta huvudvärk och illamående. Varit förbannad på hunden för hon har varit jobbig (fast egentligen är det inte hon utan att jag inte kunde sova som gjorde mig arg). Men nu har dagen kommit igång och jag är inte lika irreterad och stressad. Känns skönt.

Dagen bjuder på mys här hos mina kusiner, sen ikväll ska jag småpula lite klart med bilderna (det var lite hon ville ha fixat efter hon sett bilderna), packa till Linköping och såntdär smått och gott. Ta hand om min vovvsing står ju alltid på schemat också. Hon är med mig här föresten och har lite problem med katten just nu. Klara vill leka och busa, men det vill inte katten kan man säga, utan han ligger i soffan bredvid mig och låter som han plockat sitt lustiga morr från Mars eller nått. Kul.


Ha en bra dag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0