Morsning

Onsdag, 14 dagar

Idag försov jag mig, ovanligt. Fick springa till bussen, hann precis stanna den, ovanligt. En sak, vad är det med sura svenska busschaufförer som säger åt mig att gå en minut tidigare, varje gång jag är lite sen. De har väll inte dem med att göra och dem vet att jag alltid kommer i sista möjliga sekund. Dem har nog lärt sig de nu efter mina 5 års pendlande med den bussen. Det spelar ingen roll när jag går upp, jag har ändå miljoner saker att göra 5 minuter innan min buss går. Kan inte jag hjälpa. Fast vissa, speciellt en chaufför, är supersnälla och bara ler vänligt, suckar lite medlidande åt min stress och tacksamhet över att dem stannar och släpper på mig. Me like that! Ni är mycket uppskattade i min vardag vill jag lova. (A)

Nu sitter jag i skolan i vilket fall, har hunnit ta igen en del jag missat under min enorma frånvaro den senaste månaden, känns mycket bra. Har en timme till på mig att jobba undan lite, thats nice (brittisk dialekt).


Ha en super bra dag alla söta.


Kärlek

Kommentarer
Postat av: Gustav

Två veckor. =)

2010-03-17 @ 12:04:20
URL: http://gustavbonta.blogg.se/
Postat av: Linn

<3

2010-03-17 @ 16:31:12
URL: http://theendlessstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0