Humant Papillomvirus

Varit och vaccinerat mig mot just de, humant papillomvirus, med andra ord, livmoderhalscanser. Det var andra sprutan, en kvar. Ville bara säga att jag hatar verkligen sprutor. Fick någon chock av en spruta jag skulle få i nian så jag blev helt hysterisk och tårarna kunde inte sluta rinna. Men nu dessa två sprutorna har varit helt okej, en jätte duktig sjuksköterska som gör de på mig. Snackade med henne om de var någon kille som hade gjort de, och det fanns en som tagit vaccinet. Haha, han har ingen livmoder? men de va nog för att man blir även skyddad mot kondylom så. De ni! Vad gör man inte?


Nu är det pepp inför gymmet i några minuter sen träning som står på Linnsans schema! KÖR HÅRT FÖR BÖVELEN!





Grymt !


Kommentarer
Postat av: Johan

Grymt söt snäckan !

2010-03-17 @ 18:46:56
Postat av: Anonym

ser dig ofta där! grymt fin tjej vill jag lova. Kram

2010-03-17 @ 21:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0