Eh, eh, there's nothing else I can say

Hellu everyhopa!

Dålig uppdatering igår, men orkade verkligen inte. Helt slut. Sov bara nån enstaka timme den natten också. Dagen bjöd på massa ärenden, samhällsprov, som gick bättre än förväntat faktiskt och sen var jag på Nova och shoppade lite, kan lägga upp bilder sen. Köpte ett par skor, lite för våriga för att använda i denna kylan, men vafan, jag har inte samma tålamood som våren har. Köpte även ett par nya handskar, två stora halsband, sist med inte minst en biljett till Linköping.

Fick nog inte tillräckligt med velling innan jag skulle sova inatt, för gud vad jag hade svårt att somna.

Sitter i skolan nu, börjar om 5 minuter, trodde vi började för 40 minuter sen, så är tiidig som satan.



Puss och ha en bra dag alla söta


Kommentarer
Postat av: Gustav

Tålamod, kan du ens stava till det Limpa? ;)

2010-03-03 @ 12:59:37
URL: http://gustavbonta.blogg.se/
Postat av: Linn

Oj, haha, tydligen inte xD

2010-03-03 @ 15:30:39
URL: http://theendlessstory.blogg.se/
Postat av: Jesper

Först Niklas och nu Linköping? Go girl, as long you´re happy, I´m happy. Du är bäst baby <3

2010-03-04 @ 04:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0