Dumma huvudvärk

Gårdagen var minst sagt proppfull, vet inte var tiden tog vägen riktigt, men städade, solade, ren bädda, hämtade ut skorna från Nelly, sprang en runda, gick en timme med hunden... typ. och på kvällen var jag helt slut och orkade inte skriva till er.

Men maten blev såhär:

08.30 Kvarg med hallon och mango och en kopp kaffe
10.00–11-00 Smoothie (2 ägg, linfrö, yoghurt, smoothiefruktmix, jordgubbar och 2 bananer)
12.00 Sallad
14.00 En riskaka, ett digestivekex och en kopp te.
20.30 Stekt kyckling och grönsaker med grilladpaprikakeso
22.00 En stor kopp te.


Dagen
HEJ GALEN HUVUDVÄRK. Helt sjukt, en vecka nu har jag lagt mig med och vaknat med huvudvärk. Men idag var det gånger 10, smärta. Men tog två panodil, ett glas vatten och somnade om i hopp om att det skulle hjälpa. Lite har det hjälpt faktiskt, förvånandevid.

Hoppas de blir bättre mot kvällen i alla fall. Nu ska jag försöka pilla i mig något att äta och dricka sen ska jag lägga mig igen och vila i hopp om att jag kommer orka sätta mig och rita lite sen.

 

Smek på er mina vänner


Kommentarer
Postat av: Anonym

ät ordentligt så slipper du huvudvärken.. inte lönt att träna om du inte äter ordentligt.. blir ju 0 resultat.. du har sett likadan ut i ett år haha.. ät så slipper du klaga ..

2010-03-26 @ 23:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0