Godmorgon

Sitter i skolan nu och äter Wasa Sandwich. Hade beslutsångest om jag skulle åka till skolan eller inte i morse när huvudet värkte och jag va tvungen att kräkas, beslutet blev att bita i det sura äpple, skölja ner 2 panodil, dricka en kopp kaffe och ta bussen till skolan. Så nu sitter jag här och ångrar att jag inte stannade hemma med Klara för att mysa och kolla film. Men men, lika bra att vara här. Har en mycket lugn lektion just nu så helt okej att vara här med min söta Wendela!

Ska ha innebandy på idrotten sen. 15 tjejer med klubba och en boll är inte dömt att lyckas. Men vi kutar på och tar det på blodigaste allvar ändå. ;)

Efter skolan ska jag ta mig till gymmet, kicka lite bicep och bröst och springa en mil hade jag tänkt. Träna som ett sär inför broloppet i sommar. Det va min mosters pojkvän som gav mig idén, för han ska springa och nu peppar jag mig själv att ta min löpning på allvar och sattsa på att springa halvmara till sommarn. Skönt att ha ett mål med min löpning äntligen.

Ha en bra dag så skriver jag till er ikväll igen

KYSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0