Underbar helg!

Hej sötnosar! Jag har inte hunnit eller känt för att sitta vid datorn och blogga i helgen när jag haft finbesök från Linköping. Men tänkte uppdatera er lite om vad som hänt under helgen.

Haft en super härlig helg, fredagen bjöd på praktik till 6 då jag sedan mötte upp Gustav som kom med tåget. Vi åkte hem till mig för en mysig hemmakväll.

Lördagen var jag på salongen från 10-13. Sen tog jag och Gustav en runda på stan, en fika på ehouse och en glass i solen som jag lyckades spilla på min nyinköpta stråhatt. Bra jobbat!! Sedan på kvällen hade vi kalas för mig, blev lyckat och sedan drog vi till slagt för att dansa. Det var också lyckat så tack för en jätte härlig kväll alla.

Söndagen var bakisdag på nova och en runda i stan sen hem, äta rester från gårdagen, mysa, kolla film, decka och vakna svintidigt av att Gustav skulle åka hem. Lika tråkigt var gång hjärtat!




Ett super snyggt armband av Sarah



Örhängen av mor och far



Sött halsband av Frida



Långt halsband "änglavakt'" från Eva och Patrik



Ett till armband från Lotta och Roger



Halsband och ring av Anlinna



2 Thomas Sabo berlocker av Gustav



10 röda rosor i en fin bukett av Gustav <3



Växt, blomma, kaktus? Söt iaf av Eva och Patrik



Jasminparfym av Danny



Nalle från Bukowski av mor och far



En härlig skavs av mor och far



Blommor av Sarah



Presentkort av Robin


Känns som min släkt och vänner har koll på att jag älskar smycken! ;) haha

Och sen har jag fått en massa pengar och ska i veckan iväg och få ett par inlines. Tack så mycket för alla gratulationer, gåvor och pengar älskade släkt, familj och vänner.


Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Johan

Kul att träffa dig på slagt snygging! <3

2010-04-26 @ 22:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0