Godmorgon Huvudvärk =(

Godmorgon alla farböder och damer i landet! Hoppas allt är bra med er. Med mig är det bra i alla fall, förbannad huvudvärk bara. Är van vid huvudvärk då jag har det var varannan dag, men vissa dagar är värre än andra och denna var sån. Speciellt imorse när klockan ringde halv 7, trodde jag skulle dö av den höga plötsliga ringsignalen som btw går såhär: dun dun, dududuuuundun dudu duuuduuudududu, This ain't a song for the broken-hearted, No silent prayer for the faith-departed, I ain't gonna be just a face in the crowd, You're gonna hear my voice, When I shout it out loud. Älskar Bon Jovi men inte imorse vill jag lova.

Nu har jag fått sova lite till, varit ute med hunden, gett henne mat och fixat frukost som jag tänkte avnjuta till ett avsnitt desperate housewives som jag inte hunnit se än.



En halv galiamelon, ett äpple, en tallrik lätt naturell yoghurt med honung och en kopp kaffe!



Tänkte att jag aldrig lagt upp bild på detta innan. Men när man är i köket så väldigt ofta springer klara upp i trappan för att ha. Så sitter hon där, sticker ut huvudet och iaktar vad man gör. Händer det något spännande så är hon snabbt på plats. Haha.


Ha en bra dag, det förtjänar ni! Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0