Har saknat dig

Hej alla (inga) läsare... Jag har saknat bloggen ett tag nu och känner för en comeback! Är verkligen en periodare med allt, vilket min träning har fått känna av nu. Ska komma tillbaka, saknar även gymmet och min kropp.

Så jag är tillbaka, hoppas jag stannar, ska försöka denna gången. I vilket fall, när jag ändå pratar om saknad, gissa vad jag saknar!?!?! Turkiet med min älskling. Vill verkligen tillbaka. Åka på båturer, jetski, parasailing, mysiga middagar, sol och bad.

Ta mig tillbaka!




I'm back ;) <3

Kommentarer
Postat av: Gustav

Välkommen tillbaka! Saknar våra dagar i Turkiet älskling! <3

2010-10-27 @ 19:32:58
URL: http://gustavbonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0