The endless story

Hjärnhälsan, hejhopp...


vem fan är måtta och varför skulle jag vilja dricka med han?



Godkväll alla glada läsare. Fredag?!?!?! Igen, äntligen. Haft en lugn vecka visserligen. Måndag och tisdag var jag ledig, onsdag vanlig dag, torsdag var det bara en lektion och idag praktik.

Vad händer ikväll då gott folk? Slå klackarna i taket kanske? Gör det för mig då också. Blir ännu en lugn helg för min del. Ska väll bli trevligt det också. Mohihi.

Hemma från praktiken nu i alla fall, Sarah orkade inte fika, så nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt.. hmm, vila? nopp, inte min grej trotts allt.

Nu ser jag att mitt inlägg är superhoppigt, konstigt formulerat och upplagt. Känner inte för att ändra det heller. Och denna parantesen gör bara inlägget värre så jag slutar skriva nu.

Eller nu, vill bara önska er en trevlig kväll så hör jag nog av mig senare igen.


Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0