Mulig happy måndag

Morsning! Dagen började bra, vaknade pigg för en gångs skull. Trotts de är mulig och tråkigt väder ute så är jag pigg och glad idag. Blev bara bättre när hunni ringde mig när jag satt på bussen och berättade att han bestämmt sig för att komma på fredag. Så nu längtar jag som en tok till helgen och det är bara måndag. Men vad tusan!

Har nyss suttit på min mattelektion och tänk över vad jag behöver inför våren och rent allmänt sådär. Skrev ner allting i min kalender. Mamma och jag ska shoppa och ha en långdag på lördag så nu har jag lite koll på vad jag ska kolla efter. Får bära med mig kalendern så jag kommer ihåg allt för det var en del. Hinner inte skriva ner det nu dock för min lektion börjar snart. Men ni får veta senare.

Nu ska jag på lektion, ha en bra måndag, gör det bästa av dagen. Har ni inget att göra så gör något förnuftigt och skicka iväg ett gulligt sms till någon ni bryr er om. Det har jag gjort i alla fall.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0