Tjooolaaabalo

Hejsan allesammans! Nu sitter jag i skolan, har nyss haft eller har just nu lektion i långhår. Vi fick som uppgift att göra en overlap, och det gick bra, MVG på den Linnsan, jajamen. Nu gick jag undan i 5 minuter för att dricka lite te och skriva till er mina kära.

Ibland är det svårt att förstå människor som inte alls är som en själv, men bara att accepetra och lära att inte alla är som mig, har samma behov eller tänker som mig. Thats a fact. Det gör relationer mellan människor mer intressanta tycker jag dessutom, så jag ser det helt enkelt från den ljusa sidan. Nog om de.

Nu har vi snart lunch, sen tävlingteknik, men tro vi kommer ha en schemabrytande undervisning av Maria Nilas produkter, sen matte och idrott. Efter skoldagen ska jag och Wendela råplugga på espressohouse. Har två prov imorgon, matte och engelska. Engelskaprovet är huge och jag har inte ens tittat på det. Bra jobbat där, Nej!

Ha en superdag så skriver jag till er igen när jag kommer hem.

Bamsekram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0