God morgon slash eftermiddag

Jag gick och la mig vid 23 igår och kollade This is it. Somnade såklart, men den verkar bra så ska kolla klart den nu, dricka min kopp kaffe och mysa med Klara. Varit en vecka med bustrollet nu och bara myst, men får aldrig nog av hennes kel (stavning)???... Vaknade vid 11 och hade 10 olästa sms.. så går de när man lägger sig tidigt och vaknar sent en helg. Svarade på ett.. haha.

Dagen startade halv 12 med en långrunda med vovvsingen, nu har jag ätit två ägg och en tallrik kvarg med hallon och mango. Börjar bantningen idag, väger way to much just nu.. Men jag och Jennie är pepp på träning och att hjälpas åt med det nu. Känns bra, har inget sötsug alls, än, men de kommer väll. Känns otroligt skönt att vara hemma, bara ha skola och träningen att fokusera på. Jobbet har jag inte längre och det är bara skönt! Just nu tjänar jag lite extra på att sälja teckningar åt folk och klippa/färga.

Idag ska jag plugga, TRÅKIGT, men måste man så måste man. Ska även rita klart en teckning. Träna hoppas jag att jag hinner, om inte så får jag ta dubbla pass imorgon! Kvällen bjuder på 20 årsfest i Lomma av alla ställen, haha!




Denna bilden har inte alls med dagen att göra.. Men ändå
Bara saknar värme, och vill vara utomlands!


Hoppas ni får en bra dag!
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0