Drömkillen?

Alltså, jag vet inte hur många gånger jag fått den frågan nu: Hur ska drömkillen vara då? Men för mig finns det ingen sådan som redan är uttänkt. Jag tror att alla har en drömkille dem kanske redan träffat eller kommer att träffa. Men går man in med en inställning och en bild utav hur han ska vara kommer du aldrig hitta honom, för "han" finns bara i din skalle. Perfektion kan man inte förvänta sig. För mig finns det ingen uttänkt drömkille eller drömtjej, när jag hittar min drömpartner kommer jag älska hans/hennes brister, för det är en del av personen. Kommer lära mig leva med dens fel, brister, utseénde och personlighet och jag kommer att älska det varje sekund om han/hon får mig att känna mig älskad.

Så där har ni mitt svar!




Puss på alla som hittat sin drömkille
lucky bastards!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0