Ångest

Ni vet säkert hur det är, ångest. Usch, jag har det upp över öronen nu i alla fall. Inför jobb, jag vill inte, vill inte, klump i magen, huvudvärk, ångest. Men vad gör man inte, får väll gå dit, pina mig genom 8 timmars telefonförsäljning och se glad ut. Känns som med denna inställningen kommer det inte gå något vidare bra heller, vilket gör att jag tjänar mindre pengar vilket gör att ångesten ökar över att vara där.

Igår kom Niklas och förgyllde min lagom tråkiga kväll, mycket mysigt. Vi kollade Johan Falk - Leo Gaut, som jag ska ha gjort nu i 2 veckors tid men inte blivit av. Den va bra, men man kan alla beck, wallander och falk filmer nu tycker jag nog ändå.

Niklas åkte inte förens halv 7 i morse, tiden går fort när man har kul. Mindre kul var dock att gå upp klockan nio. Inte så trött faktiskt, men grov huvudvärk..

Hoppas er dag kommer kännas bättre än min. Att ni har en flickvän eller pojkvän att rå om och bara göra vad man ska en söndag, mysa!!

Ha en bra dag
SMAACK <3


Kommentarer
Postat av: Tessan

bit ihop gumman!

2010-02-07 @ 12:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0