Tisdag den 20de april

Hej sötnosar!

Dagen har varit speckad. Haft massor att göra i skolan. Först bruduppsättning på levande modell, tack för du ställde upp Jennie. Jag torterade henne med att fästa slöjan, "det gör fan ondare än att tatuera sig", haha, stackarn. Sen när det var klart och bedömt så var det bara på långhårsdockan för en kreativ bruduppsättning på den. Efter det färgade och klippte jag min tävlingsteknikdocka och lite av färgdockan. Säger er mycket va?

Efter skolan begav jag mig i regnet till Nova för att lämna CV i hopp om sommarjobb där! =D



Nyknullad tant var min look idag! Visst bjuder jag på mig själv!



Blev hyffsat nöjd med denna brudupsättning på Jennie!
VG+ men måste få det momentet till ett MVG senare.



Kreativ bruduppsättning på min docka, MVG :)



Pusspuss


Kommentarer
Postat av: GUSTAV

Grym du är linnsan =)

2010-04-20 @ 20:51:31
URL: http://gustavbonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0