Älskade hund !!

Kära vänner!

Nu har jag tränat två gånger både måndag och tisdag, gissa om jag har träningvärk i nästan hela kroppen? Asgött vill jag lova. Kommit igång med det jag kallar kost och träning. Me like. Så åker jag på huvudvärksatack idag, kul. Not. I vilket fall så känns det redan lite bättre efter ett avsnitt av "gossip girl" och ett avsnitt "one tree hill". 17/5 kommer avsnitt 22 ut (vilket är den sista på denna säsongen) från vardera tvprogram. Längtar, lite nördigt kanske men sant.

Kan ju även meddela att jag och Klara är bästa vänner, hon har nu tagit den platsen från mina mänskliga vänner. Lite nördigt också kanske men inte lika sant. Haha. Hon är i vilket fall världens bästa hund och hunden ska ju vara människans bästa vän, hon är i vilket fall den mest lojala vännen jag har. Love u.


Pusspuss!! <3


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0