Food

Godkväll alla grymma tjejer och killar! Dagen har varit minst sagt tung och jag skojar inte.

Tänkte dela med mig av dagens intag av mat och dagens träning.

08.00 2 ägg, lite yoghurt, enkopp kaffe, två kapslar äppelcidervinäger
sen en termos te påväg till skolan
10.00-12.00 (lite då o då) en smoothie (blåbär, björnbär, linfrö, 1 ägg, lätt naturell yoghurt)
15.00 två riskakor, två ägg och en kopp kaffe
sen har jag inte ätit sen dess, ska nog ta en kopp te och nån knäckemacka med kalkon på nu.

Träningen blev inte så speciell, sprang i kanske 20 minuter ute innan jag begav mig mot gymmet, väl där fick de bli ett halvtimmespass mage. Men bättre än ingenting.



Sådär ser man ut en tuung tisdag!



God natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du anorektiker eller? Vill du bygga muskler måste du ligga på ett energiöverskott, vilket du knappast gör om du äter så lite och samtidigt tränar..

2010-03-23 @ 21:50:56
Postat av: Tee

teoretisk kunskap om en fysisk aktivitet imponerar helt enkelt inte anonym..vad har du åstakommit?



först och främst så gör du mycket rätt!

du är tex på god väg med proteinintaget och får i dig bra med antioxidanter..

finns kanske endel småsaker att justera..som näringsintaget före och direkt efter träningen..men då är det av intresse att veta exakt vad du är ute efter innan någon kan uttala sig om du gör rätt el fel. kör hårt!



2010-03-23 @ 22:12:53
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: "tant" Madde

Hej gumman, jag läser också din blogg =)men du vet ju hur nyfiken jag är ;) Måste bara fråga för att fatta...är det någon speciell diet vännen...? Vill också passa på att säga att DU är såå fin som du är, glöm alddrig det Linn. Styrkan sitter på insidan! Men du är också född med förmånen att vara vacker! Puss o kram

2010-03-24 @ 09:04:47
Postat av: Anonym

Då kan jag väl säga samma sak till dig "Tee". Har åstadkommit bra mycket mer än vår käre skribent och en hel del mer än dig inom kampsporten också..

2010-04-18 @ 22:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0