Helgen!

Back to school!

Sådär, nu är man i skolan igen. Känns väll sådär, lyckats piggna till lite nu iaf. Har samhällslektion men vad gör jag och Wendela? Kollar bloggar, facebook, klädessidor och målar naglarna.. Men vad tusan.

Gustav åkte klockan 5 i morse. Inte sådär jätte kul. Men haft en superbra helg visserligen men ville inte den skulle ta slut. Men gissa?! de gjorde den.



HELGEN

I fredags hann jag inte med så mycket mer än praktik till 6, hem, duscha, fixa mig, käka, tillbaka till Lund, fika med Danny sen möta upp min mupp, åka hem, mysa och sådär, sova. Lördagen bjöd på en heldag med Gustav, långrunda med Klarisen, en sväng på stan och melodifestivalen. Söndag dådå, det blev en till långrunda med vovvsingen, massa mys och Alice i underlandet igen.. Helgen har varit jätte mysig. Nu är det saknad som står på schemat, jippi!


Anyway. Nu ska jag bita i det sura äpplet och kämpa mig igenom en låååång skoldag.



Ha en skön vårvinterdag. Puss

Kommentarer
Postat av: Johan

I miss my little babe!

2010-03-15 @ 11:32:34
Postat av: Gustav

Saknar <3

2010-03-15 @ 15:29:55
URL: http://gustavbonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0