Pocketful of sunshine

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

I helgen har jag varit dålig med att uppdatera er som ni märkt. Jag har varit i Linköping och inte haft en tanke på min blogg, men är hemma nu så nu tänkte jag uppdatera er!

Helgen som sagt bjöd på en tripp till Linköping där jag hälsat på Gustav. Har verkligen haft en supermysig lugn helg. Kollade på Alice i underlandet i fredes, ganska grym film faktiskt, bättre än förväntat. Helgen känns overklig, märklig och underbar.. But that's nice!

I vilket fall är denna kropp hemma i Staffanstorp igen, gissa om Klara var överlycklig, gissa om jag va överlycklig och extra fjantig över att se henne?!??! Idag fyller mamma år dessutom, grattis, grattis! Men dagen bjuder på plugg, god middag och träning med massa detaljsnack på löpbandet med min märkligt synkande vännina Strömmisen! <3



When you are with me, I'm free
I'm careless, I believe
Above all the others we'll fly
This brings tears to my eyes
My sacrifice


Eran Linnsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0