Onsdagen den 10 mars

Shit Manhattan!


Sitter i skolan, har lektion men tog mig en liten rast.. för jag har noll fantasi för de vi ska göra. Kombinerad, kreativ uppsättning med overlaps och loops. Ogilla när man är så död som jag är nu. Efter denna lektionen har vi ännu en mardrömslektion, tävlingsteknik som jag känner måttligt efter i. Sug av mig. Och efter det har jag utvecklingssamtal. Kill me! Nej, hör ni hur glad Linnsan är idag.


Wendela och Klara <3


Hoppas de blir bättre bara jag får komma ifrån detta fängelset i eftermiddag, träna, rita och mysa med Klara.. Känns som eftermiddagen blir bättre än skoldagen. Kalas.

Sådär frustrerande trött på mig själv också kan jag tala om. Men nog nu.


Ha en superpowerdag!

Mucho Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0