jag saknar inte dig, jag saknar den du var förut!

så sant som sagt, ännu en smart grupp på facebook!

Godmorgon förresten! Hoppas er natts sömn har varit bättre än min. För den har varit hemsk vill jag lova. Eller hemsk och hemsk, fruktansvärt orolig. Somnade tidigt igår, vaknade 2 gångr av att mobilen ringde, sen hade jag svårt att somna om. Vaknar 511 gånger också tror jag.. Men vadtusan, jag är pigg i vilket fall.

Det ser ut att kunna bli en fin dag, det är mulet, men ljust så det gör mig glad!

En av dem som ringde inatt var så sjukt oväntat, för det första så har jag inte snackat med honom på ett halvår så väljer han att ringa mig klockan 2 en tisdagnatt, märkligt. Men det var skönt att höra hans röst.


Ha en bra dag,
Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0