Goddagens

Godmorgon alla farbrödrar och tanter och alla andra som följer min blogg.

Nu så sitter jag i skolan med Anlinna och drygar. Fick instuderingsfrågor av henne från samhällen, såå jävla nice, tack så mycket! Men måste dock plugga satan idag, kan inget i prencip.

Kundmottagning i eftermiddag, alltså, det känner jag inte alls för. Men känner inte för nått vad det gäller skolan så wtf. Får bita i det sura äpplet och ta mig i kragen och rycka upp mig och allt det dära mamma snacket. Grymt.

Inatt har jag sovit 3 timmar, tröttis nu, tack herrn. Nej, men har väll mig själv att skylla att jag ligger och snackar om spöken till klockan 3 (??!?!!) wacko.


Ha en superbradag, blås inte bort
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0