Tisdag, godmorgon allihopa

Imorse varknade jag och snosade mellan 7.30 och 08.30. Buddy Holly sjöng för mig var 7de "all of my love all of my kissin, you don't know what you've been missin, OH BOY", huvudvärk på de. oohyes. Sen bar de av till skolan där jag snackade med Niklas, en främling än så länge. Visst är det märkligt när man kan prata med någon man inte känner precis som att man känner honom. Sen när jag va i skolan fick jag ett samtal av Jesper, vill inte att han åker och lämnar stackars mig här i iskalla Sverige, fast idag är det visserligen en jättefin vinterdag.

Nu sitter jag i skolan och har nyss fäst en brudkrona på min fina docka som är sminkad som en transa, får tvätta av henne nångång...  och nu kallar Agge (min lärare) och vill att jag ska göra om den, mögkrona.


Jag och jesper sen i fredags ! <3


Waste my time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0