Skoldagen!

Den har varit okej.. Jag och Wendela är så störiga denna veckan, vet inte vad det är med oss. Vi försökte komma på förklaringar till vårt beteende på bussen in till stan, vi kom fram till att det är vårt killer-schemas fel. Att om man tar skolan på lite mindre allvar så är de uthärdligt, för skulle vi ta det på allvar så skulle vi inte palla med. Vi måste nog ändra på den inställningen känner jag för att komma nånstans i livet.

Hahaha, vi har så skön lärare, vi kom till skolan, snacka ganska länge om lite olika saker, sen gick vi igenom lite terminologi för långhår, rast, gick igenom strukturritning och kollade bilder från tävlingsteknikgrejer och sådär. Sen började Mikaela snacka om Micke testar, eller va de hette, så satt vi igång ett klipp från youtube på projektorn och kollade de klippet. Typ, han testade att äta frukost när han fick stöm i armen på nått vis, askul. Sen kollade vi klippet från när Nour va med i Raw comedy club, hon är helt underbart sjuk och rolig. Älskar hennes humor.


HÄR BJUDER JAG PÅ LITE BILDER FRÅN SKOLDAGEN






Nu ska jag dricka upp min STORA kopp varm choklad, kolla ut på snöstormen, innan jag tar mig in till Lund igen för en fika.

Ta hand om er och håll i hatten!

Kommentarer
Postat av: wendela

hahhaha, stören

2010-01-27 @ 17:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0