Mysmys

Denna dagen har varit bra, ganska seg för att jag har varit så himla trött. Men dagen blir uthärdlig med Elin och Lisbeth på salongen, alltid kul hos er. Har varit fullt upp där idag, riktigt mycker att göra. Skönare när de är lite lugnare så man har tid att snacka med varandra, menmen, man kan inte få allt här i livet ;). Men nästan!

Slutade klockan sex och kom nyss hem. Mamma och pappa har lagat så himla god ONYTTIG mat, men som jag icke kan motstå och det vet dem. Kreolskans söndagsgryta, (stavning??) med hackebags potatis, mmm-mm-mm!! Gick även in om Ica innan jag vandrade hem, köpte en påse chips och en påse gott och blandat. Har jag planer på att bli tjock eller? nä, lovar er ett rejält träningspass imorgon. Jag köpte även en tuggesko till Klara och som hon älskade den. Sprang iväg med den till sin bädd super stolt! Haha

Ikväll ska jag bara vara hemma, mysa, dricka te, äta chips och god mat, rita, kolla let's dance, tänka på alla som slår klackarna i tacker på slagt och vara så glad att jag är hemma i myskläder och slipper trängas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0