Oldies

Kollade igenom lite gamla bilder, askul, så varför inte göra ett blogginlägg om det..?


Hittade några värda att visa er!






Om man tänker på det är det ganska sorgligt.. här är bilder på mig och "föredetta" vänner, som gått förlorade av en eller annan anledning. Klart några av dem finns kvar hos mig, men många av dem är borta med vinden. Vissa snackar jag med på msn, får ett sms eller slänger iväg ett sms sådär varannan månad för att fråga så allting är okej. Vissa pratar jag inte med alls, ingen aning hur dem mår, var dem är eller vem dem träffar. Men så är livet eller hur? Allting varar inte för evigt, faktum är att nästan inget varar för evigt. Men en sak som är säkert, som jag lärt mig, det gäller att hålla hårt i dem man älskar!

Så gör det för guds skull! Ni kommer vinna mycket på det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt härligt, positiv och inspirerande blogg du startat upp! Kanon

2010-02-02 @ 16:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0