Mykväll, mysnatt och mysmorgon

Hej allesammans, hoppas ni hade en bra gårdag. Det hade då jag iaf, de va lugnare än en vanlig fredag, men så skönt. Va hemma med en vän, kolla let's dance, snacka massa skit och bara tog de lugnt. Somna ändå i hyffsad tid och vakna av att någon? ringde och väkte mej vid 3 tiden, full va han iaf.. vet nt vem de va säkert, menmen.

Nu på morgonen så kollade jag och pappa film och åt frukost och jag gjorde världens godaste mocha latte á la Linn! Espresso, oboypulver, socker, kakao, skummad baristamjölk, toppad med gräddde, vitchoklad sås och farinsocker! Mm-mm-mm! Sen efter den mäktiga frukosten så gav jag och klara oss ut på en långrunda i denna bitande kyla. Men skönt var de. Längatr verkligen efter lite värme nu. Kanske bli Barcelona vecka 8? måste snacka med Jesper!



Ikväll blir de 18 års middag och fest sen efter det kanske myntha! Hoppas på en lyckad kväll.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0