Min stora feta svenska släkt

En snubbe har lagt till mig och skrivit till mig på facebook, han är min tremänning, nästkusin tror jag också de heter. Stefan Jernberg. Han har skickat ett släktträd till mig. Nu är de så att släkten är STOR på pappas sida, detta börjar med min farmors pappa, sen hans barn, barnbarn, barnbarns barn.

Jag är inringad i rött och kan ju säga att jag inte ens träffat en tiondel av dessa släktingar.



Ni ser ju inte namn och sådär men de är för jag fick dra ner på kvaliten för att få det till en bild.
Sen tänk min farfars släkt är lika stor!

Bra jobbat av han Stefan som har forskat i detta. Kul att du letat upp mig och skickat detta till mig, en elogé till dig. Tack så mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0