Hej vänner, folket, och nya bloggen

Tänkt på detta ett tag nu. Ska jag eller ska jag inte starta blogga igen. Som ni ser blev ju beslutet såhära att de fick bli en ny blogg, får se om jag använder mig mer av den denna gången. I will try, ska bli kul faktiskt!!

I vilket fall så är det måndag igen, skönt faktiskt efter en väldigt speciell och konstig helg. Haha, faktiskt. Den har spenderats i trelleborg, vilket kanske säger en del varför den inte varit superlyckad. Blivit superglad , druckit, badat tunna, träffat nyttt folk, blivit besviken... Säger då de att killen är märklig, mycket märklig... men whatever när man ska vara 200 mil ifrån varandra?

Mitt första inlägg här nu, bra jobbat!

Puss på pannan

Kommentarer
Postat av: lök

puss på kuken menar du väl ändå

2010-01-26 @ 23:14:28
URL: http://www.existenz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0