Krimskrams

Jag har kommit fram till en sak, jag älskar krimskrams, av all sort.. idag syntes de på mina smycken, like it! men det är väll kul att piffa upp vardagen med massa smycken, krims och krams och glam!!






Sen jag kom hem har jag inte fått tummarna loss att göra speciellt mycket, käkat lite, myst med vossingen. Mötte David på bussen hem, kul att se honom, va en del nytt, alltid trevligt. Snart blir de träning och sådär, ska ta ut mig riktigt mkt idag har jag bestämmt mig för. Ska bli mycket skönt att bränna lite fläsk och pumpa lite muskler idag!! asnice.

Veckans uttryck btw: Sitt inte där och fläska dig!

Så det tänker jag inte göra mer, utan träning och fokus på det viktiga nu som gäller, känns som en bra idé!



Lite bilder på klarafisen!


Tur jag fick snygg panna på denna bilden! (Y)



Världens sötaste



PUSS



Ha det bra så uppdaterar jag er ikväll igen! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0