februari den 21

Börjar med ett Hej på er!

Förlåt för den dåliga uppdateringen igår, men hade inte så mycket positiv energi att dela med mig av. Men dagen började mycket segt! Va inne i lund, köpte ett A3 teckningsblock, så nu ska jag sätta igång med beställningen från Susanne på 4 bilder idag! Mycket kul. Min andra beställning och det känns awesome, verkligen! I vilket fall som, så hoppade jag in i duschen, kom igång med dagen genom att gå en långrunda med Klara där jag mötte upp Jennie. Vi hade en sån lugn, inte speciellt händelserik lördag. Kvällen blev mysig, känner att jag kommer sakna henne nu när jag ska iväg en vecka :(. Men nästa helg gumman!




Jag har gjort något bra idag, tror de är bra i alla fall! Sagt upp mig från jobb, orkar inte med ett jobb baserat på provision, alla som jobbat så, vet vilken sjuk press man har på sig. Sen telefonförsäljning är inte världens tacksammaste jobb heller. Nej, har inte tid, motivation eller orken till det jobbet som mitt schema ser ut just nun och då gör jag inte bra ifrån mig, vilket resulterar i dålig lön och ännu mer ångest.

Nu ska jag sätta igång med att rita lite faktiskt, inte van vid att rita på A3 (A). Kommer ta längre tid än vanligt, men gud vad jag ska göra de sjukt bra. Så det så!


Ha en super bra och lugn söndag!

*SMAACK*!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0