Uppe med tuppen

Hejsan allesammans, min dag har börjat supernyttigt. Är så härligt när man håller vad man lovar sig själv. Jag vaknade av klockan som ringde klockan 8?!?!? Jag gick upp, till min stora försvåning. Vandrade ner till gymmet i snödrivorna och tränade en timmes kondition, på löpbandet. Väl hemma igen har jag duschat och slängt på mig mjukiskläder och käkat 2 riskakor och 2 knäckemackor och druckigt en kopp kaffe. Håller på att ladda ner lite nya avsnitt av desperate housewives och one tree hill som jag missat kommit ut. Så nu är det dax att dra igång med lite plugg, matteprov halv 2.

Gick in på min inloggning på poeter.se och ja, shit vad längesen jag skrev.. Vill verkligen få upp glöden för mitt skrivande igen, men var hittar man sånt? Kan ju inte bara ta fram papper och penna och skriva om man inte har något som skickas från hjärnan ut till fingrarna. Har såklart fortfarande lika mycket tankar och funderingar om allting och tycker fortfarade om att uttrycka såväl som min syn på livet, småsaker, sex och relationer som andras. Det kommer när det kommer, men tänkte bjuda er på en dikt om.. något ikväll, önskemål?


Puss

Kommentarer
Postat av: Johan

Vad tror du själv Linn?

Du skriver grymma sex"dikter" ;)

2010-02-03 @ 11:49:57
Postat av: Kim

Vad duktig du är som orkar gå upp och träna så tidigt! :)

2010-02-03 @ 11:58:59
URL: http://kimmi.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hehe, ja.. skokartonger är inget bra!! Flitig du är stumpan! :)

2010-02-03 @ 12:16:39
URL: http://seethelight.blogg.se/
Postat av: Theresa

Flitig stumpan! Allt du skriver blir bra! Men håller med Johan där lite, dina sexdikter kan vara sjukt grova och underbara!

2010-02-03 @ 12:20:51
Postat av: Sebastian

Lägg upp någon du själv tycker om!

2010-02-03 @ 14:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0