Träning

Tränat ett rejält utmattande pass ikväll, grymt skönt. Gick 10 minuter, jogga jämt tempo 30 minuter, 10 minuters intervalllöpning. Sen 500 sit-ups och några magövningar!
Magen är svinhungrig, men jag trotsar den med endast en grapefrukt och en kopp te (något nytt jag hittade, "tahiti" eller nått, smak av vanilj och annanas), ganska gott faktiskt.

 


Alltså helt ärligt, morgondagen? Jag trodde den skulle börja 9 i skolan och sluta 20 i 5 för att precis hinna till jobb och inte vara hemma förens 10 på kvällen. Men vet ni vad?! Jag har nån connection med nån högre makt, för min tråkiga tisdag innefattar istället att börja skolan 12.40 och sluta 16.40, så jag hinner träna och rita lite innan skolan också, få undan lite plugg efter skolan och sen träffa niklas mot kvällen. Grymt om jag får säga det själv.

Nu ska jag kolla en Johan Falk film, mysa med älskade, dricka upp mitt te sen sova ut riktigt gosigt!

Puss på magen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0