Tjingiling!

Ni har sovit gott och är pigga på en ny härlig vecka hoppas jag? Det är jag i alla fall. Är i skolan nu, kom sent som vanligt, men de va bussarnas fel, delvis. Ringde Wendela när jag va på bussen, Tjingiling Linn Torstensson tjuter en alldeles för pigg wea! Lika glatt tjinglingar jag tillbaka.. nu sitter vi här vid datorerna, ska nog simma innan skolan imon, ville på yoga men det sket sig. Fanns inga pass så tidigt.

Träning, kost, skola, jobb, vänner, vovvsingen, allt på allvar denna månaden. 1a Februari och det känns skönt, ny månad, nya tag. I LIKE IT! Ska faktiskt testa på yoga tills jag lär mig uppskatta det.

Nu måste jag gå, börjar nu typ.

Ha en superdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0