Ovana?

Nuså är denna dagen avklarad och fått reda på att min lärare Agges lektioner är inställda imon, sååå härligt med en till sovmorgon. Ska dock upp och träna, rita och småpyssla lite innan skolan börjar halv 2 då jag har matte följt av idrott.

Kvällen har varit supermys, trotts dåliga tv program.. Jackie vann vilket killen redan visste?! ändå skulle han kolla. :D

Nu är jag singel igen, får nog hämta Klara som pappa sover med, känns taskigt dock. Men kan inte sova utan den lilla krabaten. Fått en ovana? eller hur säger man, dålig vana? dålig ovana.. hmm, nu kommer jag inte kunna släppa de.

Tröttis som jag är kallar kudden på ytterligare en dejt, som jag så gärna vill på nu. Så ni får sova super gott, hoppas många av er redan gör de. Tidiga mornar kallar för vissa!

Pusspånäsan


Kommentarer
Postat av: Johan

Jag tror man bara säger ovana?

2010-02-03 @ 11:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0