Onlineångest

Nu så är jag hemma från jobb och kan pusta ut! puuuh! Det var ångest att vara där, alla har säkert varit med om det. När man är på ett ställe, och man vill bara hem, spelar ingen roll varför man är där utan man vill bara därifrån för att de ger en en känsla av ångest och vantrivsel. Så är det på mitt jobb gott folk. Haha, men kanske inte kan begärna mer efter nästan ett halvår på samma telefonförsäljningskontor?

Ska dit och jobba hela söndag också, ska ge mig fan på att ändra min inställning när jag är där då, för jag måste stanna kvar där tills jag hittat något bättre, klarar mig inte utan lönen som jag blivit van vid att få in nu varje månad.

Nu har jag slängt i mig lite knäkemacka med köttbullar, ska ner och göra en kopp te, slänga igång några avsnitt one tree hill och bara mysa så himla mycket i min ensamhet innan jag ska kissa Klara för att ta med mej henne upp och sova ytterligare några timmar innan skolan kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0